Anasayfa / makaleler / Amazon Cevizi Şikayet Var mı

Amazon Cevizi Şikayet Var mı

Amazon Cevizi Şikayet Var mı

Amazon cevizi şikayetlerinizi satın aldığınız firmaya yapmanız gerekmekte. Bizler şirketimizden tüm yolladığımız ürünlere orjinallik garantisi veriyoruz. Ürünlerimiz orjinal olduğundan şimdiye kadar satışını yaptığımız ürünlerde şikayet konusunda bir sıkıntı yaşamadık.

Örnek vermek gerekirse internetten X bir firmadan ürün aldıysanız ve üründen memnun değilseniz bu sorunu faturadaki satın aldığınız firmaya iletmeniz hukuki olarak gerekir. X firmadan aldığınız ürünü Y firmasına sırf aynı ürünü satıyor diye şikayette bulnmanız hukuki ıolarak imkansızdır. Aynı ürünü internette bir çok firma satabilir. Her firma kendinden sorumludur. Dolayısıyla satın aldığınız firmaya ulaşamıyorsunuz diye aynı ürünün satışını yapan bir başka firmaya yapamazsınız. Kanuni değildir. Sırf internette bir telefon numarası buldunuz diye sorumlu bir başka firma tutulamaz.

Amazon Cevizi Kullanıcılar Ne Diyor, Şikayet varmı

amazon cevizi kullananların kullanıcı yorumları

Bizden amazon cevizi alan müşterilerimiz ürün hakkında gayet olmlu geri dönüşlerde buılunuyor. Kullanıcılar gün içerisinde bizleri arayarak teşekkür ediyorlar. Bizler ürün ile birlikte mutlaka sizlere kullanım kılavuzunu yollamaktayız.Ürünlerimiz %100 Orjinaldir.

Aldığınız Firmaya Nasıl Ulaşırsınız

Sizde aldığınız firmadan şikayetçiyseniz ve bu firmaya bir türlü ulaşamıyorsanız yapacağınız işlem çok basit. Ürün size hangi kargo şirketiyle geldiyse o kargo şirketinin herhgangi bir şubesine giderek isminizi verip kargoyu size gönderen yerin tüm bilgilerine ulaşabilir o bilgilerle şikayette bulunabilirsiniz.

Hakkında admin